Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SKLEPU STORIES BY SANTA
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin (dalej jako: „Regulamin”) określa zasady dokonywania transakcji w sklepie internetowym Stories by Santa działającym pod adresem: www.storiesbysanta.pl, (dalej jako: „Sklep internetowy”) będącym marką i własnością Bright Beast Sp. Z o.o. z siedzibą w Łajskach (adres: 05-119 Łajski, ulica Nowodworska 103 C, REGON 386734579, NIP 5213904030), wpisaną do wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000867933, o kapitale zakładowym w wysokości 100.000 zł (dalej jako: „Spółka” lub „Sprzedawca”).
2. Definicje:
a) Cenie – jest to wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę;
b) Dni robocze – są to dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
c) Dostawca lub Dostawcy – rozumie się przez to firmę kurierską, operatora pocztowego lub innego operatora publicznego zajmującego się dostarczaniem przesyłek współpracującego ze Spółką;
d) Kodeksie cywilnym – oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny;
e) Kliencie – jest to osoba fizyczna lub osoba prawna dokonująca zakupów w Sklepie internetowym;
f) Kupujący – rozumie się przez to konsumenta - osobę fizyczną dokonującą czynności w Sklepie internetowym ze Spółką, w tym w szczególności dokonując zakupów, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego oraz przedsiębiorcę działającego na prawach konsumenta;
g) Kosztach dostarczenia Towaru – rozumie się przez to opłaty za dostawę Towaru do Klienta;
h) treści cyfrowej – oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej w rozumieniu art. 2 ust. 5) Ustawy;
i) Treści– oznacza treści dostarczone lub wytworzone przez Kupującego podczas korzystania z usług cyfrowych;
j) Towarze lub Towarach – rozumie się przez to towary oferowane (w tym treści cyfrowe) przez Spółkę do sprzedaży detalicznej dostępne w Sklepie internetowym;
k) Umowa o Świadczenie Usług Elektronicznych – oznacza umowę, na podstawie której Spółka świadczy na rzecz Usługobiorcy Usługi Elektroniczne;
l) usługi cyfrowe – rozumie się usługi cyfrowe w rozumieniu art. 2 pkt. 5a) Ustawy, tj. usługi pozwalające Klientowi na:
− wytworzenie przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej;
− wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta lub innych użytkowników tej usługi;
− inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
m) Usługi Elektroniczne – oznacza nieodpłatne usługi elektroniczne świadczone przez usługodawcę na rzecz Usługobiorców.
n) Usługobiorcy – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 ust. 7) u.ś.u.d.e.;
o) Ustawie – oznacza ustawę o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
p) u.ś.u.d.e. – oznacza ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r;
q) Zamówieniu – rozumie się przez to zamówienie na Towar lub Towary złożone przez Klienta w Sklepie internetowym zgodnie z niniejszym Regulaminem;
r) Zapłacie Cyfrowej – rozumie się zapłatę za dostarczenie Towarów wyrażoną w formie cyfrowego odwzorowania wartości np. waluty wirtualnej, kodów elektronicznych etc.;
3. Informacje podane na stronie Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Stanowią one zaproszenie do składania ofert przez Klientów.
4. Dostępność towarów aktualizowana jest codziennie.
5. Sprzedawca umożliwia zamieszczanie w Sklepie internetowym opinii dot. Towarów za pośrednictwem formularza (dostępnego pod adresem: [LINK]), po uprzednim ich zweryfikowaniu.
II. REJESTRACJA I WARUNKI DOKONYWANIA ZAMÓWIEŃ
1. Klientami uprawnionymi do składania Zamówień w Sklepie internetowym są Klienci, którzy:
a) są niezarejestrowani i podadzą wymagane dane podczas dokonywania zakupów i składają Zamówienie zgodnie z kolejnymi krokami wskazanymi na Stronie internetowej podczas dokonywania zakupu;
b) dokonają rejestracji w Sklepie internetowym według kolejnych kroków wskazanych na Stronie internetowej.
2. Informacje, o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, będą przesyłane klientowi na podany przez klienta podczas składania zamówienia adres e-mail w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie i treść złożonego przez klienta zamówienia.
3. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mail z podsumowaniem zamówienia i informacją o zarejestrowaniu Zamówienia w Sklepie.
III. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia Klienta do realizacji dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Towaru. Potwierdzenie następuje poprzez wysyłkę do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji, w której Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia Klienta do realizacji.
2. Sprzedawca ma prawo do odmowy realizacji Zamówień:
a) złożonych na nieprawidłowo wypełnionym formularzu Zamówienia;
b) wskazujących na nabywanie Towaru w celu jego dalszej odsprzedaży;
c) złożonych z naruszeniem niniejszego Regulaminu.
3. Dokonywanie Zamówień w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
4. Towar objęty Zamówieniem jest dostarczany Klientowi przez Sprzedawcę.
5. Warunki umowy sprzedaży określa niniejszy Regulamin, obowiązujące przepisy prawa oraz indywidualne ustalenia pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
6. Sprzedawca przesyła dokumenty sprzedaży oraz ewentualne korekty przy zastosowaniu poczty elektronicznej.
7. Akceptacja Regulaminu oznacza także wyrażenie zgody na stosowanie faktur elektronicznych w rozumieniu art. 106 n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towarów i usług.
IV. ZASADY PŁATNOŚCI
1. Należność za Towar oraz Koszty dostarczenia Towaru mogą być uiszczane jedynie według poniższych możliwości:
a) przelewem albo wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy,
b) kartą płatniczą – za pomocą systemu umożliwiającego płatności on-line na stronie internetowej Sklepu, w sytuacji, gdy posiadana przez Klienta karta daje mu taką możliwość.
2. W przypadku płatności realizowanej przelewem lub wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu:
a) imię i nazwisko albo firmę Klienta,
b) numer Zamówienia (wskazany w informacji o zarejestrowaniu Zamówienia w Sklepie).
Płatności należy dokonać na następujący numer rachunku bankowego: __________________________ (kod SWIFT: BIGBPLPW), najpóźniej w terminie 3 (słownie: trzech) dni kalendarzowych do daty złożenia Zamówienia.
2. Sprzedawca może udostępnić Klientowi możliwość dokonania płatności przy użyciu Zapłaty Cyfrowej np. w postaci kodu rabatowego. Wówczas Klient będzie mógł dokonać zapłaty zgodnie z informacjami dostępnymi podczas składania zamówienia.
3. Sprzedawca może udzielać Klientowi rabatów i zniżek według swojego uznania, na warunkach określonych w odrębnych regulaminach promocji. Klientowi nie przysługuje roszczenie o udzielenie jakichkolwiek obniżek lub innych preferencji.
4. W przypadku towarów „nowo wprowadzonych do obrotu”, które były oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – obok informacji o obniżonej Cenie wskazana będzie informacja o najniższej Cenie tego produktu, która obowiązywała od dnia rozpoczęcia wprowadzenia tego produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
5. W przypadku obniżenia Ceny Sprzedawca obok informacji o wysokości obniżonej Ceny zamieści informację o najniższej wysokości Ceny z ostatnich 30 (słownie: trzydziestu) dni poprzedzających obniżkę Ceny. Jeżeli Towary są oferowane w okresie krótszym niż 30 (słownie: trzydzieści) dni obok informacji o obniżonej wysokości Ceny Sprzedawca wskaże informację o najniższej wysokości Ceny jakie obowiązywało w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania Towarów do dnia obniżki Ceny.
V. DOSTAWA ZAMÓWIONEGO TOWARU
1. Sprzedawca realizuje Zamówienia:
a) w formie przesyłki kurierskiej za pośrednictwem Dostawcy – jeżeli dotyczy produktów fizycznych;
b) w formie przesłania drogą poczty elektronicznej zakupionej treści cyfrowej, a w przypadku użytkownika zarejestrowanego możliwe jest również umieszczenie produktu w panelu użytkownika.
2. Wysyłka za pośrednictwem Dostawcy jest realizowana w terminie do 15 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy, chyba że Sprzedawca wskazał inny termin w karcie Towaru.
3. Treści cyfrowe takie jak.: audiobook, e-book, film przesyłane są do Klienta niezwłocznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Do czasu realizacji Zamówienia nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy, z wyjątkiem dostarczenia Treści cyfrowych, które dostarczane są w sposób automatyczny.
5. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Towary bez wad.
VI. ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU
1. Kupujący, zawierając umowę na odległość, na podstawie przepisów prawa może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 9 poniżej. Sprzedający wydłuża termin, o którym mowa w niniejszym ustępie, do 100 dni kalendarzowych. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na adres: 05-119 Łajski, ulica Nowodworska 103 C, lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@storiesbysanta.pl
2. Spółka umożliwia Kupującemu odstąpienie od umowy na zasadach, o których mowa powyżej w ust. 1, niezależnie od kwalifikacji towaru jako treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, a także w przypadku przygotowania Towaru zgodnie z indywidualną specyfikacją Kupującego.
3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
a) dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
b) a w przypadku umowy, która (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
c) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwrócić Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie).
7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Kupujący może zwrócić Produkt na adres: 05-119 Łajski, ulica Nowodworska 103 C, Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Kupujący.
10. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów:
a) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d) o dostarczenie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Kupujący jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Kupującemu potwierdzenie otrzymania zgody na trwałym nośniku zgodnie z art. 15 ust. 2 albo zgodnie z art. 21 Ustawy.
VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ Z UMOWĄ
1. Rękojmia za wady Towarów, usług cyfrowych oraz treści cyfrowych jest wyłączona w stosunku do Klientów nie będących konsumentami w myśl art. 221 Kodeksu cywilnego ani przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Kupującemu Towar, usługi cyfrowe lub treści cyfrowe zgodne z umową.
3. Prawa Kupującego wynikające z niezgodności Towaru, usługi cyfrowej lub treści cyfrowej z umową zostały uregulowane w Ustawie.
VIII. REKLAMACJA TOWARU
1. Zgłoszenie reklamacji Towarów powinno zostać:
a) przesłane na adres: 05-119 Łajski, ulica Nowodworska 103 C, lub
b) przesłane na adres e-mail: kontakt@storiesbysanta.pl.
2. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej Sklepu internetowego (www.storiesbysanta.pl).
3. Reklamacja Towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. o sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru. Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.
4. Klient otrzyma odpowiedź na reklamację na kontakt podany przy składaniu reklamacji.
5. W przypadku gdy Sprzedawca nie dostarczył Towaru/ów lub usług cyfrowych Kupujący może wezwać Sprzedawcę do ich dostarczenia. Jeżeli pomimo wezwania Sprzedawca nie dostarczy Towarów lub usług cyfrowych niezwłocznie lub w dodatkowym ustalonym pomiędzy stronami terminie Kupujący może od Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług odstąpić. Kupujący może odstąpić od Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług bez wzywania Sprzedawcy:
a) z oświadczenia Sprzedawcy lub z okoliczności będzie wyraźnie wynikać, że Sprzedawca nie dostarczy Towaru/ów lub usług cyfrowych;
b) Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług wyraźnie wynika, że określamy termin dostarczenia Towaru/ów lub usług cyfrowych miał istotne znaczenie dla Kupującego, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
6. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. w przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7. Zgłoszenie reklamacji odbywa się w trybie i na zasadach opisanych szczegółowo w zamieszczonej pod adresem internetowym Sklepu procedurze Składanie Reklamacji.
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych osób odwiedzających i korzystających ze strony internetowej jest _____________________. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są pod adresem: _____________________
X. DANE KONTAKTOWE
We wszelkich sprawach związanych z dokonywaniem transakcji w Sklepie Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
a) pocztą pod adresem: .05-119 Łajski, ulica Nowodworska 103 C, lub
b) za pośrednictwem e-mail: kontakt@storiesbysanta.pl
XI. USŁUGI ELEKTRONICZNE
1. Zgodnie z art. 6 pkt 1 u.ś.u.d.e. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług Elektronicznych może wiązać się ze szczególnymi ryzykami związanymi z możliwością utraty dostępności, poufności lub integralności danych. W celu zminimalizowania powołanego zagrożenia Sprzedawca zaleca stosowanie przez Klienta środków organizacyjnych i technicznych adekwatnych do zidentyfikowanych ryzyk, w szczególności programów antywirusowych lub chroniących identyfikację w sieci Internet.
2. W celu korzystania ze Sklepu Usługobiorca powinien spełnić łącznie następujące warunki techniczne:
a) posiadanie urządzenia ze stałym dostępem do sieci Internet (np. komputer, laptop, smartfon);
b) instalacja, na urządzeniu, o którym mowa w pkt. a) przeglądarki internetowej w aktualnej wersji oferowanej przez jej dostawcę; w szczególności Google Chrome, Mozilla Firefox, Samsung Internet, Opera, Safari, Internet Explorer, Internet Explorer Mobile w najnowszej dostępnej wersji;
c) posiadanie aktywnego adresu elektronicznego (adresu email) w okresie zawarcia i wykonania Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych umożliwiającego odbieranie i wysyłanie wiadomości za pośrednictwem środków komunikacji elektrycznej w postaci poczty elektronicznej;
3. Klientom zakazuje się dostarczania treści bezprawnych, w szczególności:
a) treści zabronionych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa;
b) treści sprzecznych z zasadami współżycia społecznego;
c) o charakterze dyskryminującym;
d) nawołujących do przemocy wobec ludzi lub zwierząt;
e) naruszających prawa osób trzecich.
4. W celu zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych niezbędne jest spełnienie przez Usługobiorcę łącznie następujących warunków:
a) akceptacja Regulaminu;
b) aktywacja wybranej Usługi Elektronicznej.
5. Zawarcie Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych następuje z chwilą aktywacji wybranej Usługi Elektronicznej.
6. Umowa o Usługi Elektroniczne wygasa z chwilą:
a) w stosunku do dostępnych formularzy oraz Usług Elektronicznych świadczonych w celu zapewniania funkcjonowania Serwisu – z chwilą zaniechania korzystania z Usług Elektronicznych np. poprzez zamknięcie Serwisu;
b) w stosunku do Usługi Elektronicznej newslettera – z chwilą rezygnacji z subskrypcji. Do newslettera mają odpowiednie zastosowanie postanowienia dotyczące usług cyfrowych oraz treści cyfrowych.
XII. ZMIANA REGULAMINU
1. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn w szczególności z powodu:
a) konieczności dostosowania Regulaminu do zmiany przepisów prawa, zaleceń, interpretacji lub wytycznych właściwych sądów lub organów;
b) wydania orzeczenia przez właściwy sąd powszechny lub wydania decyzji przez właściwy organ mogących mieć wpływ na prawa lub obowiązki Klienta lub Sprzedawcy;
c) zmiany zasad prowadzenia działalności Sprzedawcy, w tym sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu;
d) zmiany funkcjonalności Sklepu.
2. Zmieniony Regulamin zostanie opublikowany w Sklepie pod adresem _____________ w każdej wersji Regulaminu została zamieszczona informacja od kiedy obowiązuje.
3. Ponadto Sprzedawca powiadomi Klienta o planowanej zmianie Regulaminu na wskazany przez niego adres elektroniczny (e-mail).
4. Zmieniony Regulamin zacznie obowiązywać w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty powiadomienia Klienta zgodnie z ust. 3, chyba że skrócenie terminu będzie konieczne z uwagi na bezwzględnie obowiązujące przepisy lub obowiązki obciążające Sprzedawcę na podstawie orzeczenia sądu powszechnego lub decyzji organu.
5. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy oraz Kodeksu cywilnego. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia go na stronie internetowej Sklepu.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin (dalej jako: „Regulamin”) określa zasady dokonywania transakcji w sklepie internetowym Stories by Santa działającym pod adresem: www.storiesbysanta.pl, (dalej jako: „Sklep internetowy”) będącym marką i własnością Bright Beast Sp. Z o.o. z siedzibą w Łajskach (adres: 05-119 Łajski, ulica Nowodworska 103 C, REGON 386734579, NIP 5213904030), wpisaną do wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000867933, o kapitale zakładowym w wysokości 100.000 zł (dalej jako: „Spółka” lub „Sprzedawca”).
2. Definicje:
a) Cenie – jest to wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę;
b) Dni robocze – są to dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
c) Dostawca lub Dostawcy – rozumie się przez to firmę kurierską, operatora pocztowego lub innego operatora publicznego zajmującego się dostarczaniem przesyłek współpracującego ze Spółką;
d) Kodeksie cywilnym – oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny;
e) Kliencie – jest to osoba fizyczna lub osoba prawna dokonująca zakupów w Sklepie internetowym;
f) Kupujący – rozumie się przez to konsumenta - osobę fizyczną dokonującą czynności w Sklepie internetowym ze Spółką, w tym w szczególności dokonując zakupów, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego oraz przedsiębiorcę działającego na prawach konsumenta;
g) Kosztach dostarczenia Towaru – rozumie się przez to opłaty za dostawę Towaru do Klienta;
h) treści cyfrowej – oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej w rozumieniu art. 2 ust. 5) Ustawy;
i) Treści– oznacza treści dostarczone lub wytworzone przez Kupującego podczas korzystania z usług cyfrowych;
j) Towarze lub Towarach – rozumie się przez to towary oferowane (w tym treści cyfrowe) przez Spółkę do sprzedaży detalicznej dostępne w Sklepie internetowym;
k) Umowa o Świadczenie Usług Elektronicznych – oznacza umowę, na podstawie której Spółka świadczy na rzecz Usługobiorcy Usługi Elektroniczne;
l) usługi cyfrowe – rozumie się usługi cyfrowe w rozumieniu art. 2 pkt. 5a) Ustawy, tj. usługi pozwalające Klientowi na:
− wytworzenie przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej;
− wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta lub innych użytkowników tej usługi;
− inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
m) Usługi Elektroniczne – oznacza nieodpłatne usługi elektroniczne świadczone przez usługodawcę na rzecz Usługobiorców.
n) Usługobiorcy – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 ust. 7) u.ś.u.d.e.;
o) Ustawie – oznacza ustawę o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
p) u.ś.u.d.e. – oznacza ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r;
q) Zamówieniu – rozumie się przez to zamówienie na Towar lub Towary złożone przez Klienta w Sklepie internetowym zgodnie z niniejszym Regulaminem;
r) Zapłacie Cyfrowej – rozumie się zapłatę za dostarczenie Towarów wyrażoną w formie cyfrowego odwzorowania wartości np. waluty wirtualnej, kodów elektronicznych etc.;
3. Informacje podane na stronie Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Stanowią one zaproszenie do składania ofert przez Klientów.
4. Dostępność towarów aktualizowana jest codziennie.
5. Sprzedawca umożliwia zamieszczanie w Sklepie internetowym opinii dot. Towarów za pośrednictwem formularza (dostępnego pod adresem: [LINK]), po uprzednim ich zweryfikowaniu.
II. REJESTRACJA I WARUNKI DOKONYWANIA ZAMÓWIEŃ
1. Klientami uprawnionymi do składania Zamówień w Sklepie internetowym są Klienci, którzy:
a) są niezarejestrowani i podadzą wymagane dane podczas dokonywania zakupów i składają Zamówienie zgodnie z kolejnymi krokami wskazanymi na Stronie internetowej podczas dokonywania zakupu;
b) dokonają rejestracji w Sklepie internetowym według kolejnych kroków wskazanych na Stronie internetowej.
2. Informacje, o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, będą przesyłane klientowi na podany przez klienta podczas składania zamówienia adres e-mail w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie i treść złożonego przez klienta zamówienia.
3. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mail z podsumowaniem zamówienia i informacją o zarejestrowaniu Zamówienia w Sklepie.
III. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia Klienta do realizacji dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Towaru. Potwierdzenie następuje poprzez wysyłkę do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji, w której Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia Klienta do realizacji.
2. Sprzedawca ma prawo do odmowy realizacji Zamówień:
a) złożonych na nieprawidłowo wypełnionym formularzu Zamówienia;
b) wskazujących na nabywanie Towaru w celu jego dalszej odsprzedaży;
c) złożonych z naruszeniem niniejszego Regulaminu.
3. Dokonywanie Zamówień w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
4. Towar objęty Zamówieniem jest dostarczany Klientowi przez Sprzedawcę.
5. Warunki umowy sprzedaży określa niniejszy Regulamin, obowiązujące przepisy prawa oraz indywidualne ustalenia pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
6. Sprzedawca przesyła dokumenty sprzedaży oraz ewentualne korekty przy zastosowaniu poczty elektronicznej.
7. Akceptacja Regulaminu oznacza także wyrażenie zgody na stosowanie faktur elektronicznych w rozumieniu art. 106 n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towarów i usług.
IV. ZASADY PŁATNOŚCI
1. Należność za Towar oraz Koszty dostarczenia Towaru mogą być uiszczane jedynie według poniższych możliwości:
a) przelewem albo wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy,
b) kartą płatniczą – za pomocą systemu umożliwiającego płatności on-line na stronie internetowej Sklepu, w sytuacji, gdy posiadana przez Klienta karta daje mu taką możliwość.
2. W przypadku płatności realizowanej przelewem lub wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu:
a) imię i nazwisko albo firmę Klienta,
b) numer Zamówienia (wskazany w informacji o zarejestrowaniu Zamówienia w Sklepie).
Płatności należy dokonać na następujący numer rachunku bankowego: __________________________ (kod SWIFT: BIGBPLPW), najpóźniej w terminie 3 (słownie: trzech) dni kalendarzowych do daty złożenia Zamówienia.
2. Sprzedawca może udostępnić Klientowi możliwość dokonania płatności przy użyciu Zapłaty Cyfrowej np. w postaci kodu rabatowego. Wówczas Klient będzie mógł dokonać zapłaty zgodnie z informacjami dostępnymi podczas składania zamówienia.
3. Sprzedawca może udzielać Klientowi rabatów i zniżek według swojego uznania, na warunkach określonych w odrębnych regulaminach promocji. Klientowi nie przysługuje roszczenie o udzielenie jakichkolwiek obniżek lub innych preferencji.
4. W przypadku towarów „nowo wprowadzonych do obrotu”, które były oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – obok informacji o obniżonej Cenie wskazana będzie informacja o najniższej Cenie tego produktu, która obowiązywała od dnia rozpoczęcia wprowadzenia tego produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
5. W przypadku obniżenia Ceny Sprzedawca obok informacji o wysokości obniżonej Ceny zamieści informację o najniższej wysokości Ceny z ostatnich 30 (słownie: trzydziestu) dni poprzedzających obniżkę Ceny. Jeżeli Towary są oferowane w okresie krótszym niż 30 (słownie: trzydzieści) dni obok informacji o obniżonej wysokości Ceny Sprzedawca wskaże informację o najniższej wysokości Ceny jakie obowiązywało w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania Towarów do dnia obniżki Ceny.
V. DOSTAWA ZAMÓWIONEGO TOWARU
1. Sprzedawca realizuje Zamówienia:
a) w formie przesyłki kurierskiej za pośrednictwem Dostawcy – jeżeli dotyczy produktów fizycznych;
b) w formie przesłania drogą poczty elektronicznej zakupionej treści cyfrowej, a w przypadku użytkownika zarejestrowanego możliwe jest również umieszczenie produktu w panelu użytkownika.
2. Wysyłka za pośrednictwem Dostawcy jest realizowana w terminie do 15 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy, chyba że Sprzedawca wskazał inny termin w karcie Towaru.
3. Treści cyfrowe takie jak.: audiobook, e-book, film przesyłane są do Klienta niezwłocznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Do czasu realizacji Zamówienia nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy, z wyjątkiem dostarczenia Treści cyfrowych, które dostarczane są w sposób automatyczny.
5. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Towary bez wad.
VI. ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU
1. Kupujący, zawierając umowę na odległość, na podstawie przepisów prawa może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 9 poniżej. Sprzedający wydłuża termin, o którym mowa w niniejszym ustępie, do 100 dni kalendarzowych. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na adres: 05-119 Łajski, ulica Nowodworska 103 C, lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@storiesbysanta.pl
2. Spółka umożliwia Kupującemu odstąpienie od umowy na zasadach, o których mowa powyżej w ust. 1, niezależnie od kwalifikacji towaru jako treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, a także w przypadku przygotowania Towaru zgodnie z indywidualną specyfikacją Kupującego.
3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
a) dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
b) a w przypadku umowy, która (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
c) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwrócić Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie).
7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Kupujący może zwrócić Produkt na adres: 05-119 Łajski, ulica Nowodworska 103 C, Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Kupujący.
10. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów:
a) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d) o dostarczenie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Kupujący jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Kupującemu potwierdzenie otrzymania zgody na trwałym nośniku zgodnie z art. 15 ust. 2 albo zgodnie z art. 21 Ustawy.
VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ Z UMOWĄ
1. Rękojmia za wady Towarów, usług cyfrowych oraz treści cyfrowych jest wyłączona w stosunku do Klientów nie będących konsumentami w myśl art. 221 Kodeksu cywilnego ani przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Kupującemu Towar, usługi cyfrowe lub treści cyfrowe zgodne z umową.
3. Prawa Kupującego wynikające z niezgodności Towaru, usługi cyfrowej lub treści cyfrowej z umową zostały uregulowane w Ustawie.
VIII. REKLAMACJA TOWARU
1. Zgłoszenie reklamacji Towarów powinno zostać:
a) przesłane na adres: 05-119 Łajski, ulica Nowodworska 103 C, lub
b) przesłane na adres e-mail: kontakt@storiesbysanta.pl.
2. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej Sklepu internetowego (www.storiesbysanta.pl).
3. Reklamacja Towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. o sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru. Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.
4. Klient otrzyma odpowiedź na reklamację na kontakt podany przy składaniu reklamacji.
5. W przypadku gdy Sprzedawca nie dostarczył Towaru/ów lub usług cyfrowych Kupujący może wezwać Sprzedawcę do ich dostarczenia. Jeżeli pomimo wezwania Sprzedawca nie dostarczy Towarów lub usług cyfrowych niezwłocznie lub w dodatkowym ustalonym pomiędzy stronami terminie Kupujący może od Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług odstąpić. Kupujący może odstąpić od Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług bez wzywania Sprzedawcy:
a) z oświadczenia Sprzedawcy lub z okoliczności będzie wyraźnie wynikać, że Sprzedawca nie dostarczy Towaru/ów lub usług cyfrowych;
b) Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług wyraźnie wynika, że określamy termin dostarczenia Towaru/ów lub usług cyfrowych miał istotne znaczenie dla Kupującego, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
6. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. w przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7. Zgłoszenie reklamacji odbywa się w trybie i na zasadach opisanych szczegółowo w zamieszczonej pod adresem internetowym Sklepu procedurze Składanie Reklamacji.
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych osób odwiedzających i korzystających ze strony internetowej jest _____________________. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są pod adresem: _____________________
X. DANE KONTAKTOWE
We wszelkich sprawach związanych z dokonywaniem transakcji w Sklepie Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
a) pocztą pod adresem: .05-119 Łajski, ulica Nowodworska 103 C, lub
b) za pośrednictwem e-mail: kontakt@storiesbysanta.pl
XI. USŁUGI ELEKTRONICZNE
1. Zgodnie z art. 6 pkt 1 u.ś.u.d.e. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług Elektronicznych może wiązać się ze szczególnymi ryzykami związanymi z możliwością utraty dostępności, poufności lub integralności danych. W celu zminimalizowania powołanego zagrożenia Sprzedawca zaleca stosowanie przez Klienta środków organizacyjnych i technicznych adekwatnych do zidentyfikowanych ryzyk, w szczególności programów antywirusowych lub chroniących identyfikację w sieci Internet.
2. W celu korzystania ze Sklepu Usługobiorca powinien spełnić łącznie następujące warunki techniczne:
a) posiadanie urządzenia ze stałym dostępem do sieci Internet (np. komputer, laptop, smartfon);
b) instalacja, na urządzeniu, o którym mowa w pkt. a) przeglądarki internetowej w aktualnej wersji oferowanej przez jej dostawcę; w szczególności Google Chrome, Mozilla Firefox, Samsung Internet, Opera, Safari, Internet Explorer, Internet Explorer Mobile w najnowszej dostępnej wersji;
c) posiadanie aktywnego adresu elektronicznego (adresu email) w okresie zawarcia i wykonania Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych umożliwiającego odbieranie i wysyłanie wiadomości za pośrednictwem środków komunikacji elektrycznej w postaci poczty elektronicznej;
3. Klientom zakazuje się dostarczania treści bezprawnych, w szczególności:
a) treści zabronionych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa;
b) treści sprzecznych z zasadami współżycia społecznego;
c) o charakterze dyskryminującym;
d) nawołujących do przemocy wobec ludzi lub zwierząt;
e) naruszających prawa osób trzecich.
4. W celu zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych niezbędne jest spełnienie przez Usługobiorcę łącznie następujących warunków:
a) akceptacja Regulaminu;
b) aktywacja wybranej Usługi Elektronicznej.
5. Zawarcie Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych następuje z chwilą aktywacji wybranej Usługi Elektronicznej.
6. Umowa o Usługi Elektroniczne wygasa z chwilą:
a) w stosunku do dostępnych formularzy oraz Usług Elektronicznych świadczonych w celu zapewniania funkcjonowania Serwisu – z chwilą zaniechania korzystania z Usług Elektronicznych np. poprzez zamknięcie Serwisu;
b) w stosunku do Usługi Elektronicznej newslettera – z chwilą rezygnacji z subskrypcji. Do newslettera mają odpowiednie zastosowanie postanowienia dotyczące usług cyfrowych oraz treści cyfrowych.
XII. ZMIANA REGULAMINU
1. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn w szczególności z powodu:
a) konieczności dostosowania Regulaminu do zmiany przepisów prawa, zaleceń, interpretacji lub wytycznych właściwych sądów lub organów;
b) wydania orzeczenia przez właściwy sąd powszechny lub wydania decyzji przez właściwy organ mogących mieć wpływ na prawa lub obowiązki Klienta lub Sprzedawcy;
c) zmiany zasad prowadzenia działalności Sprzedawcy, w tym sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu;
d) zmiany funkcjonalności Sklepu.
2. Zmieniony Regulamin zostanie opublikowany w Sklepie pod adresem _____________ w każdej wersji Regulaminu została zamieszczona informacja od kiedy obowiązuje.
3. Ponadto Sprzedawca powiadomi Klienta o planowanej zmianie Regulaminu na wskazany przez niego adres elektroniczny (e-mail).
4. Zmieniony Regulamin zacznie obowiązywać w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty powiadomienia Klienta zgodnie z ust. 3, chyba że skrócenie terminu będzie konieczne z uwagi na bezwzględnie obowiązujące przepisy lub obowiązki obciążające Sprzedawcę na podstawie orzeczenia sądu powszechnego lub decyzji organu.
5. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy oraz Kodeksu cywilnego. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia go na stronie internetowej Sklepu.